Alla händer upp i luften.. PARTY!

Godmorgon!

Skrev aldrig igår eller det var inatt jag kom hem. Men jag skrev inte hur kvällen hade varit! Jag kom på att jag var tvungen att skriva om hur jag ser på livet, så! Men gårkvällen var suuuper trevligt! Var med Amanda, Isabelle, Felix, Eric, Matilda, Lisa, Cornelia, Matilda och Frida! Det är roligt folk de! Vi gick runt på stan och sjöng, ''Alla händer upp i luften... PARTY!'' Dock så var det kallt, men jag är inte sjuk idag så det var klart värt de! Vad gjorde ni igår? Hängde med trevligt folk? Hoppas jag, ingen ska sitta hemma ensam!

Nu måste jag kila iväg, ska träffa Fanny! Det var verkligen tuuuusen år sen.. Och det blir inte sålänge heller.. En timme! Men det gör inget, bara vi får träffas och snacka! Hoppas ni får en super bra dag, så hörs vi senare!

Puss


This is my life.

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0