Väntar på underbara vänner!

Hejhej!

Nu har jag fixat mig och städat lite i rummet. Plockade ur disken också. Nu väntar jag på underbara vänner som jag vill spendera min födelsedag med. Jag vet inte vad vi hittar på, jag vill baka! Hoppas dom går med på de, eller det måste dom för det är min födelsedag! hehe. Jag bor redan i min klocka, och mina öron sitter fast i hörlurarna. Släpper inte blicken från dom.. I'm happy. Anna du får också vara med om du vill! Hon sitter hemma, det vet jag. Nu ska jag titta till Linus, passar honom idag med! Ha en bra dag, men min kommer vara bättre. hehe, oj. Vad säger jag? ;)


Sol på min dag, I'm soooo happy!

Take care!

//Vendelahedlund

Kommentarer
Postat av: Älskar din blogg:D

Hej Hej vendela!



Jag har läst din blogg ett tag nu.

Jag satt och kollade igenom dina gammla inlägg och såg att du skrev väldigt mycket om en Emelie och Ronja. Varför skriver du aldrig om dem längre? Var inte du bästis med dem?



P.s älskar din blogg:)

2010-04-08 @ 15:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0