Vackert väder ute, nu är våren äntligen här!

Hejhej!

Nu är jag hemma efter en lång dag. På morgonen var vi på ungdomsmottagningen som jag sa imorse. Och, haha guud vad intressant det var! Fick lära mig mer än vad jag ville veta om kvinnan. Tycker att alla killar har det chill med allt! Kommer inte riktigt ihåg när vi slutade där, men vi var iallafall vid skolan vid kvart över tio. Vid halv elva var vi tvungna att äta lunch för vi skulle ha hjärt och lungn räddning vid 11. Det höll på i någon timme. Gud va ansträngande det var att trycka på bröstet.. Gud! Kändes som jag skulle döda personen istället.. Sen hade vi en timmes rast.. Lite drygt! Sen hade vi tema. Satt dagen har varit ganska skön!

Jag, Anna och Bella gick sen hem till Bella. Vi skrattade åt en video, solade och hade det trevligt! Sen gick jag och Anna ner till centrum för att vi skulle ta bussen. Innan de så gick vi in på ica och kollade om det fanns något man kunde smaka på. haha! Men då höll vi nästan på att missa bussen! haha. Men det sjukaste idag var nog allt när vi satt på bussen och nästan precis innan vi skulle gå av så bestämde vi för att åka ner till centrum igen. Vi ville ta med korv haha.. Ibland undrar man. Men en sak är säker, vi ska bussluffa en vacker dag! haha, hela dagen! Det är en sak man gör en gång i livet, så vi sks uppskatta det och ha det väldigt trevligt! Men det blir inte i helgen iallafall. Kan inte då. Så kanske nästa.. haha! Nu ska jag snart plugga matte, har ett jätte stort prov på tisdag..

Hörs ikväll!



//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0