Trevliga släkten på besök!

Hejhej!

Nu är släkten på besök och dom har varit det ett tag. Jag fick 1000 kr av farmor och farfar, sen 300 av Faster och kusinerna Andreas och Tobias! Tack så jätte mycket!! Vi har ätit tacos och fikat med god tårta! Det var jätte gott allting. Nu sitter dom fortarande och fikar medans jag sitter vid datorn. Försöker tagga till lite tills imorgon, men min förkylning tar över... BLÄÄ, inte nu!! Snälla... Nu ska jag vara lite trevlig, så kanske slänger in ett inlägg senare eller så får ni vänta tills imorgon innan vi åker! Ha det bra!



Kommentarer
Postat av: sandra 453

Å jag verkligen älskar ditt lockiga hår :D



//sandrwt.blogg.se

2010-04-10 @ 19:35:22
URL: http://sandrwt.blogg.se/
Postat av: Vendela

Haha, tack. Själv tycker jag att det är sååå fult!!

2010-04-10 @ 20:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0