The first day

Hejhej!

Första skoldagen avklarad.. Det gick bra, men hade huvudvärk igen.. Vi slapp jobba ''vanligt'' jobb idag, vi hade tema hela dagen. Kommer inte riktigt ihåg vad temat heter, men det är iallafall sex och kärlek. Det gick väl bra.. haha jo men det gjorde de. Hade bara lite små raster hela tiden. haha! Vi har hälsoveckan idag, så jag, Bella, Anna och Shannon ska gå på yoga. HAHA! Jag vet faktist inte vilken dag det är.. Men är iallafall i veckan. Jag kommer inte kunna hålla mig för skratt.. Innan vi fick sluta idag var vi tvunga att gå en promenad.. Men det var skönt! Vid halv fem ska jag till barngympan. Vi hörs senare!



Pusspuss

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0