Teardrops on my gitarr - Taylor Swift

Hejhej!

Gud va lång natt det blev. Vi kanske somnade klockan kvart i fyra? Då var jag död. Sen vaknade vi vid ett ungefär. Men vi hade väldigt trevligt! The box alltså filmen, den var bara jobbig för sinnet.. Båda fattade inte slutet, plus att den var inte som jag hade trott! 2012 var inte bra!! Den var långtråkig.. Haha, Emilie älskar den. haha.. Trubbel i paradiset var rolig. HAHA! Emilie förstår.. - När vi vaknade (haha, tänkte skriva imorse men sen kom jag på att det var inte på morgonen..) Tillbaka till meningen tack! Ja, när vi vaknade så gick vi upp och kokade nudlar! Jätte gott. Sen har jag plockat ur diskmaskinen medans Emile satt vid datorn. Nu har hennes mamma hämtat henne. Jag sitter här inte alls fixad och har ögonen halft öppna. Lite sliten är man ändå. Anna kommer lite senare också. Hon ska bara vara i stallet först! Ni får ha en bra dag!


Normal bild..

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0