Snart helg

Hejhej!

Nu är jag hemma efter en bra dag! Den här veckan är ganska skön i skolan. Vi har tema hela veckan ut. Så det känns bra! Vihadetema på morgonen, sen åt vi vid halv elva. Vi skulle på hälsoäventyret. Så vi promenerade dit. Vi var där i 2 timmar ungefär. Så klockan blev två och vi fick sluta. Skönt att slippa gå tillbaka till skolan igen. För övrigt så har dagen varit jätte trevlig. Såklart att den blir de när mina sötnosar är med mig, okej jag har fiender runt mig hela tiden.. Men så är det alltid! Innan träningen ska jag skriva lite om homosexuella. Sen ska pappa hjälpa mig lite med matten! Ikväll är det träning. Bara fristående, så det ska bli skönt. Jag har väldigt trött idag.
Vi hörs om ett par timmar!


Puss på er!

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0