Snart drar vi in till stan!

Godmorgon!

Nu är jag nästan klar med att fixa mig. Ska bara leta efter kläder.. Sen så. Nu tänker jag komma hem med lite kläder! Är så himla shopping sugen. Vi tänkte ta tåget tio över tio. Så vi kommer dit i tid. Slippa stressa.. Kommer ta bilder så kika in  vid ungefär 6 tiden? Ikväll är det träning. Jag tänker faktist gå på den, för vi ska ändå bara öva på dansen tills uppvisningen. Så jag tänker ta det lungt. Juste, jag och mamma såg på Bröllposfotografen igår kväll... Den va.. okej. Det är ett svagt okej.. Ingen film jag skulle kunna rekomendera.. Nu tänker jag sätta fart med frukost och kläder. Har en bra dag, så hörs vi ikväll! Pusspuss


The hole family.

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0