Saker och ting som gör mig glad!

Hallå igen!

Ni kanske jag tycker är konstig nu.. Jag är fortfarande arg för att jag inte kan träna idag. Men ändå så skriver jag om saker som gör mig glad..? Men det kanske får mig på bättre humör! - Saker och ting som gör mig glad 

Familjen. Gör mig alltid glad. Dom finns alltid vid min sida oavsett vad som händer. Och det är jag otroligt tacksam för. För det finns faktist vissa som inte har det stödet av sina föräldrar. Och det är tragiskt.. Ett barn ska alltid känna sig trygg med sina föräldrar. Det är viktigt, om man går igenom jobbiga preioder i sitt liv så behöver man stöd. Jag har haft en tuff period och utan deras stöd hade jag inte kommit över det än. Jag älskar mina föräldrar! Dom gör mig alltid glad!

Vänner är jätte viktigt för mig! Utan mina vänner hade inte jag varit den starka personen som jag är idag tack vare dom! Mina vänner är helt otroligt underbara. Finns absolut ingenting jag skulle vilja ändra med dom. Jag känner mig alltid trygg i deras tillvaro. Hoppas verkligen dom känner det samma för mig. Vissa vänner har visat att dom inte var bra för mig. Och har lärt mig att vissa spelar väldigt bra.. Men jag har hittat mina äkta vänner och dom håller jag hårt om. Ni gör mig alltid så glad, utan er hade jag inte varit samma person. Vi bygger trygghet, självförtroende, sorg och liv tillsammans! Tack för att ni finns mina underbara vänner!!

Intressen gör mig skitglad! Jag går själv på gymnastik som ni kanske redan har märkt. Jag har hållt på med gymnastik i 11-12 år nu. Och jag har inte änns tänkt tanken på att sluta, jag vill fortsätta sålänge jag tycker det är kul När jag började på gymnastik så var det mest bara lekar. Var så liten då satt lekar räckte tillräckligt. Desto äldre man blir detsto mer gör man. Jag kommer så väl ihåg min första tävling. Gud vad nervös jag var! Min största rädsla var att ramla, eller det rädslan har jag haft under hela gången. När vi tävlar nu så är jag fortfarande rädd för att ramla eller misslycka en övning. Den rädslan har jag fortfarande kvar.. Att komma ner till en träning när man inte mår så bra där inne. Man glömmer totalt bort skiten när man tränar!

Sommar, det gör mig otroligt glad! Jag brukar oftast inte vara så neggo på sommaren. Och det beror på vädret. Visst det kan regna på sommarn men det är fortfarande inte jätte kallt. Oftast är det så att på sommarn är man så positiv och på vintern är man mer neggo.. Vädret gör väldigt mycket. Jag kan få ont i huvudet om det är regnar och är mörka moln. Får väldigt ofta de. Jag tycker faktist sommaren är bättre än vintern, oavsett fast man får julklappar. Men jag blir alltid så negativ. Och det vill man inte vara? Jag vill ha sommar nu!!

Länder gör mig super glad! Jag älskar att resa, fast jag har resfeber. Fast jag har bara resfeber när det gäller flygplan.. Det här låter konstigt men jag gillar att flyga fast jag blir så rädd satt jag spyr.. Men för när jag flyger då ver jag att något super härligt kommer hända! Men på andra sidan så blir jag helt förstörd när jag reser med flyglpan. Kan inte äta något, inte sova under hela resans gång. Och då sitter jag där i flygplanens osköna stolar och ältar om att det är läskigt.. Och det är synd för jag har världens lust att åka till Thailand. Men jag skulle aldirg överleva resan. Fyra timmar tar kol på mig rent ut sakt. Lite trist.. Men jag älskar att vara i olika länder!! Så himla fint och man får upptäcka deras land, se vad dom håller på dem. Men det bästa är nog när man ligger vid havet och solar, lyssnar på musik och solen bara steker på kroppen. Nej, gud måste sluta prata annars kommer jag vilja åka utomlands nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0