Så trevliga dagar med släkten!

Hej!

Jag vet att jag inte bloggade igår när jag kom hem, men jag skulle träffa Anna och Shannon. Kom hem vid 6 och jag skulle ta 7 bussen ner till centrum. Blev lite stressad hade inte fixat mig.. Men nu är det dags att berätta lite om dagarna i härliga bruksvallarna!

Vi åkte dit efter jag hade slutat skolan. Så vi var där vid halv 11.. Lite jobbigt att sitta så länge. Vi fick lite fika och bara myste riktigt ordentligt. På torsdagen åkte vi skoter. Kul var de, men det snöade och regnade så vi var genomblöta.. Men det var roligt. Vi åkte någonstanns och fikade. Haha, kommer inte ihåg vad det heter.. Det var trevligt. Det hände lite påvägen dit haah. Vi letade hund, hittade mobil, en kille på fasters motorhuv.. hahaa ja! Sen var vi tvungna att dra hem i ovädret. Blev mys i stugan sen hela kvällen. Fredag så åkte vi skoter. Mycket fint väder! Vi var sex stycken skotrar som åkte. Väldigt trevligt. Solen sken och humöret var på topp. Vi åkte 6 mil då.
Lördag underbart väder. Kusinerna åkte hem.. Lite tråkigt. Men då åkte vi till pappas kusin. Vi åkte ännu mera skoter i solen! Så underbart! Den dagen var en riktigt underbar upplevelse. Så otroligt fint. Solen skiner inga moln, bara vitt snön ligger som ett täcke på marken. Åhhhh, vill tillbaka! På söndagen åkte vi hem.. Lite tråkigt. Har massa bilder att visa, men tar några. Det skulle bara vara jobbigt att visa alla! hah.


Dagen då vi var jätte många som var ute och åkte. 6 mil var det!


Lillebror!




Kusinen Tobias och Linus!




Toppen






Underbart!





Tack för underbara dagar med älskade släkten!!

Nu ska jag fixa mig, ska dra till Vicky sen. Vi ska baka muffins! Kanske kommer något inlägg därifrån. Så titta in då! Ha det bra! :)

Puss

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0