Pantinsamlingen

Hejhej!!

Glömde att lägga in ett inlägg igår efter pantinsamlingen! Vi samlades vid pia. Där fick vi lappar som vi ska visa när vi knackar på. Vi förklarade vad vi kom från och att dom har fått lappar om det för någon vecka sedan. Vissa sa nejtack och bara stängde.. Egentligen varför vara så otrevlig? Ni slipper panta, hallå!? Det  var jag, Vicky och Jenny som åkte runt och knackade dörr. Vi hade heeeelt seriöst full bil när vi inte var klara.. Jenny körde, jag och Vicky var tvungen att springa till Vicky för att lämna några påsar inne i hennes garage. För att vi inte fick plats.. Herregud vad mycket pant det var.. Vissa var verkligen jätte trevliga, dom sa ''oj, det har jag heelt glämt bort. Men här ni kan få en slant. Eller kan ni komma någon annan dag? '' Så vissa är jätte trevliga!!

HAHA, Jenny. '' Men Jenny, jävla alkis.. HAHAHAH! Det stank i bilen också, det luktade gammal sprit.. Det var inte så trevligt. Vi trodde att det skulle stinka efteråt också men det gjorde fatkist inte de. Jag har tagit bilder på hur proppfull bilen är. Sjukt mycket påsar..




Bakifrån.


Från sidan tror jag.


Andra sidan.


Ja, ni ser fullproppad.


Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHAHAH JAG MÅSTE VISA MAMSEN BILDERNA! HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA hehheh alkisbilen ;) <3

2010-04-08 @ 17:21:49
Postat av: sofia

HAHAHAHAHA SHIT VAD MYCKET!!!!!:o SKÖNT ATT MAN INTE ÄR MED OCH SAMLAR IN ;)

2010-04-08 @ 20:30:28
URL: http://noonelikeus.webblogg.se/
Postat av: Vendela

HAhHAHHAAHAH, Sofia du slipper inte, du måste panta skiten vettu! HAHAHA tycker synd om dig ;)

2010-04-08 @ 21:23:23
Postat av: Vendela

HAHAHAHAHHAAH, JAA! Det måste du!! HAHA ''Jävla alkis Jenny!'' HAHAHAH :D <3

2010-04-08 @ 21:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0