Om det inte går att flyga till Italien, så bilar jag ner!!

Hallååå!

Nu är jag hemma, har precis varit med Sandra och Madde i centrum och pantat burkar! Det var en hel del. Men ändå så är inte det där mycket, för vi har såå mycket mer kvar! Men det tog inte så lång tid som jag trodde det skulle ta, det kanske tog 20 min? Men nu är jag iallafall hemma och väntar på att få svar av Sofia om vart vi skulle vara ikväll. Haha, fick svar av Sofia nu, det blir bara jag, sofia och Linda. Men det är trevligt med dom sötnosarna! Sofia kommer hem om en timme ungefär, Linda kommer nog samtidigt. Sofia är i stan, Linda är på tävling med hennes småbarn! Om någon ville veta..? Jag är verkligen så taggad för att städa imorgon, haha.. Men vi vet hur duktiga vi är! Vi har redan gjort det en gång innan. Ni får ha en bra kväll! Jag kanske slänger in ett inlägg innan jag drar till dom, men om inte så vet ni vad jag gör! Puss på er!

















Alla vet väll att Arlanda har stängt? Jag tar det som ett ja, och vi åker snart till Italien! Och jag har bestämt att om det inte går att åka flygplan ner så bilar jag helt seriöst! Jag vill inte missa denna underbara vecka som jag ser fram emot så himla mycket!! Alla kvälla, träningspass och så mycket skratt! Vi hade så himla kul!! Jag skulle inte kunna tänka mig om vi inte kommer iväg nu... Då vet jag inte vad jag gör!?

//Vendelahedlund

Kommentarer
Postat av: lindis

HAHAH ASSÅ VENDELA!!!! BILDEN

2010-04-17 @ 18:32:58
Postat av: Vendela

HAHAHAH, jag vet. Men det väcker så många minnen!! <3

2010-04-17 @ 18:39:50
Postat av: Katia

Hej, tänkte bara kika in och önska gig en trevlig fortsättning på lördagen.

Kram:)))

2010-04-17 @ 19:30:59
URL: http://newstar.blogg.se/
Postat av: Vendela

hejhej! tack och detsamma

2010-04-17 @ 20:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0