Okej, ska försöka!

Hallåå!

Idag är det Valborg och det är jätte fint väder ute. Hoppas att det inte blir så kallt på kvällen. Då blir det bara plågsamt att vara ute. Jag ska vara med mina underbara kompisar. Vi ska alla sova tillsammans. Men vart det är anonymt!! - Igår var jag i skolan, sen hem till Anna och verkligen äta sig proppmätt.. Sen tog vi bussen ner till roliga centrum och köpte present till Bella! Sedan hemåt. Direkt till träning. Och träningen var skitbra, även om jag blev fruktansvärt trött mot slutet! Vad ska ni hitta på idag då? Hoppas ni får en toppen dag och kväll! För det ska vi ha! Puss på er!


Nu var det dethär med att kunna ladda in bilder.. Men det funkar fortfarande inte så ni får ett års gammal bild.
Tror jag! ;)

//Vendelahedlund


Kommentarer
Postat av: Emilia

Du liknar hayden panettiere när hon var med i i love you beth cooper. Ni har typ likadan tröja :)

2010-05-02 @ 20:28:10
Postat av: Vendela

haha, lite faktist! :)

2010-05-02 @ 20:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0