Nothin on you

Hallåå!

Plugg, plugg, plugg.. Vi har no-läxförhör imorgon. Alltså sexualkundskap. Måste läsa något himla häfte.. Jag orkar inte, är alldelles för trött.. Somnade nästan när jag hade läst efter ett tag. Träningen med barnen idag gick bra. Inte nudda marken körde vi! Det verkade inte vara så lätt..? Om mindre än en vecka så är det valborg! Mamma, pappa och Linus ska till några som vi känner. Men jag tänkte vara med mina vänninor (HAHA). Eftersom vi är lediga på fredag så hade vi tänkt att fira mig, Bella och Anna. Vi fyller år i April och vi har inte firat oss än. Så det passar bra då! Senare på dagen drar väl vi antagligen ner och tittat på majbrasan. Köpa godisremmor(?) Gott!!

Nu ska jag fortsätta mitt pluggande. Blir sängen i tid idag. Orkar inte vara såhär trött hela tiden. Känns så otroligt onödigt när man kan gå och lägga sig tidigare, men istället väljer jag datorn. Inte så konstigt att jag är trött och har huvudvärk ofta.. Jaja, ni får ha en bra kväll så hörs vi imorgon!! P.s  jag och mamma har försökt att lägga in bilder, men icke sa nicke...

Puuuuuusssss






Tänk att vi snart flyttar in!! Längtar!

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0