Måndag!

Hejhej!

Nu är första dagen avklarad på veckan. Det gick bra, vi hade vanliga lektioner. Panik, fick reda på att vi har redovisning i temat som vi har haft senaste veckan.. Jag får panik, jag vet inte om vi är klara..? Får ta och kolla upp de. Ska snart ner på barngympan, det är deras sista träning innan uppvisningen. Så hoppas det går bra så hinner vi med ganska mycket. Vi behöver fortfarande hjälp från föräldrer som kan sitta med dom när vi har uppvisning. Vi har nämligen samtidigt.. Och dom kan inte sitta själva.. Det skulle bli kaos. Hoppas att någon hör av sig snart.. Ikväll ska jag plugga sönder matteboken, stort prov imorgon. Så kanske dålig uppdatering ikväll. Men då vet ni!

P.s Det funkar fortfarande inte att lägga in bilder, så ni får stå ut med att jag lägger in gamla bilder..


Bild från städningen!

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0