Love is not beautiful all the time

Vi alla har blivit kära ellerhur? Vi vet den där pirriga känslan i magen! Den som inte går att beskriva.. - Jag älskar att vara kär, men kärlek är inte underbart hela tiden. Det kan vara ett helvete också. När man har blivit kär är livet mer än underbart. Men när allt är slut av massa anledningar så går världen under.. Den gör de. Och det är så otroligt jobbigt att gå igenom ett otroligt bra förhållande och sen helt plötsligt försvann den som om någon blåste bort allt som en gång var så prefekt. För killar kan det gå bort på några dagar, men för en tjej kan det ta åratal.. Fattar inte varför vi tjejer måste lida på alla sätt hela tiden.

Jag hade ett förhållande för en månad sedan, och det var underbart! Men den försvann lika snabbt som den kom.. Jag kan inte beskriva hur lycklig jag var, allting var så pass bra för att vara sant! Jag vill känna den där känslan igen, jag vill börja om på nytt. Jag vill inte längre behöva sitta och vara deppig för att jag har haft ett underbart förhållande. Jag vill bli nykär och komma över de, jag har kommit över det bra. Men det finns alltid där och dyker upp när jag är själv. Jag anstränger mig hårt för att sluta, men hjälper inte!

Nu kanske det låter som om jag är desperat och behöver ett förhållande. Så är det inte, alla vet hur underbart kärlek är! Och jag vill ha ett förhållande. Men får ta skiten sen. förlåt för att jag tog upp mitt förra förhållande men jag behövde få ur mig de. Känner mig lättad nu. Hoppas verkligen att jag kan börja om på nytt och skita i det som hänt!

//Vendelahedlund

Kommentarer
Postat av: anna

Jättefint skrivet Vendela <3

2010-04-19 @ 22:58:19
Postat av: Vendela

tack sötnos <3

2010-04-20 @ 07:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0