Kan man ha mycket roligare? Svaret är nog nej..

Tjäänamittbääna.

Kom hem från barngympan för ett tag sen. Har ätit och allt. Har pratat med Anna på msn ett väldigt långt tag nu, haha vi skriver inte utan vi skickar röstmeddelande.. HAHA, jag dööör av garv. Vi har världens bästa humor! Men hennes msn laggar så hon typ taggar för att hon tror att jag är tror att jag är cool, men in real så är jag mycket coolare än henne. För liksom, vem har en pappa som heter Alf!? haha, okej det börjar gå överstyr nu.. Eller? haahah, jag har jätte tråkigt..

Jag har några planer för veckan iallafall. På onsdag ska Shannon hem till mig och rota i min garderob sen på fredag är det bowling med alla andra ledare, sen så åker jag hem till Soffan_939 och stannar dör över natten. Ska bli trevligt. Vi kommer prata om hon som inte(har) har hittat hem, hon som har noll koll(jag förstår ingenting...hahhahah!) Nu märker jag själv att det börjar bli drygt, men jaja, ett inlägg iallafall!


Bildpådagensoutfitmendenvarintesåbra.

//Vendelahedlund


Kommentarer
Postat av: sofia

HAHAHAHAH, vi garvar åt sjuukt roliga saker iaf! ;) kommer bli grymt på fredag! puss

2010-04-12 @ 21:01:06
Postat av: Vendela

HAHAHAHAH,om vi gör..! Japp inge snack om de ;) pussss

2010-04-13 @ 16:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0