Justin Bieber

Hej!

Jag har spenderat dagen såhär långt med att sitta och glo på hans videoklipp på youtube. Han är så otroligt bra! Jag vet att det är inte bara jag som gillar honom. Det är verkligen jätte många som lyssnar på honom. Och jag skulle dö om jag fick tag i en biljett när han kommer till Sverige! Vet inte om der är sant, men det sägs att han vill göra ett besök här i Sverige. Någon gång i Mars tror jag det var! Jag och Emilie ska gå om vi får tag i en jädrans biljett. Kommer ha hur kul med Emilie, haha! Åhhhhh, vad jag vill se honom!! Han har en ny låt med Sean Kingston. Skitbra! Shawty let's go heter den. Den är för ny på Spotify...




     

Underbart söt!! ♥♥

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0