It's a big world, and it's easy to get lost in it.

Godmorgon!

Vaknade med torr hals och lite svullen. Känner att jag är väldigt förkyld.. Inte nu, jag har träningsläger imorgon!! Inte rätt tillfälle.. Men hoppas det blir lite bättre tills imorgon, för jag ska inte stanna hemma. Så är det bara! Jag har märkt att jag har vaknat väldigt tidigt dom senaste dagarna. Trotts att jag somnar vid 1, hmm? Emelie kommer idag som sakt. Frågade mina päron igår om vi kunde åka in till stan, men det gick inte så bra! Jaja, kanske på söndag? Om det är okej för dig Emelie, för jag vill shopppppa. Hela familjen hade helt glömt bort att vi skulle äta tårta på kvällen. Men då kan jag och Emelie äta den, hehe.

Ikväll kommer släkten hit och firar mig. Ska bli trevligt! Tror dom kommer vid 6? Så innan de måste jag städa lite i mitt rum. Juste Justin Bieber kommer till Sverige!! I maj. Jag och Emilie ska gå! Jag älskar honom...


Kommer du ihåg?


Sommar.

See ya!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha var inte det när vi åkt till stan sist och den där läskiga gubben följde efter oss?;) <3

2010-04-09 @ 10:24:14
Postat av: Vendela

Haha, jo det var det säkert! :) <3

2010-04-09 @ 17:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0