''Ingakläderärfina''

hejhej!

Nu har Emelie åkt hem. Vi gjorde inte så mycket, har varit väldigt trött idag. Är det fortfarande.. Vi har tittat på två filmer, Kalle BLomqvist och New moon. Första gången jag har sätt hela New moon.. Det var... Sådär.. Har sätt mycket bättre. Jag måste snart börja fixa mig, har inte bestämt kläder inför kvällen än. Och jag har panik. Det är en ''ingakläderärfina'' dag idag.. Så jag kommer nog riva ut hela garderoben, så som det brukar sluta. Dom kommer vid halv 7, så jag lär nästan sätta fart annars kommer jag panika i sista sekund.. Sitter här med ett glas coola och försöker få bort huvudvärken.. Har haft det konstant i några dagar nu.. Har tagit tabletter men hjälper inte. Typist förkylningshuvudvärk.. Börjar bli tveksam om jag kan träna imorgon.. Vill inte bli ännu mera sjuk..


Tro det eller ej, men jag har varit i frjårtistiden...(!?)

Ha en bra kväll!

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0