Idag är det Soffan_939 som gäller!

Hejhej!

Skoldagen idag har varit skön igen. Vi fick titta på bandytuneringen i gympahallen hela förmiddagen. Sen blev det lunch, en timmes lunchrast sedan film tills vi slutade! Så skönt! Men nackdelen med filmen var att det var hälsoresan.. Lite drygt! Anna följde med mig hem idag, haha vi satt vid datorn och njöt av lite cheeseballs.. Ikväll ska jag bowla med alla andra ledare, sen drar jag till Soffan_939! Ska bli trevligt. Har hört att hon är trött så det lär bli skitkul. Stannar över natten också, så jag kommer uppdatera där. Imorgon ska jag och Sandra panta burkar! Och på söndag ska vi städa på högbytorp. Tänk pengar, pengar och återigen pengar!! Nu ska jag packa lite, så vi hörs lite senare!

Pusssssss


Vi vet vad som kan hända när vi är med varandra!


Haha :)

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0