Hos Lindaaaaaaaaa

Godmorgon!

Förlåt för jätte dålig uppdatering igår. Men jag var och är hos Linda. Sov över här, orkade inte åka hem. Jag träffade dom när jag hade slutat, så var det tänkt att vi skulle ut på prommis. Men vi kom inte så långt! Vi satt bara vid datorn och checka face. Men sen fick vi något ryck och skulle ut och promenera. Men vi kom bara ut från dörren.. Det var kallt! Men vi var tvunga att gå iallafalll. Fick ett uppdrag av Lena att köpa ägg. När vi kom hem så gjorde vi inte så mycket.. Sen efter middag så drog jag och Linda till Sofia, sen promenerade vi ner till centrum och köpte Ben&Jerry's. Vi hann precis innan dom stängde ica. Sen tog vi bussen hem. Och åt våra glassar och tittade på Johan Falk. Myys!

Vaknade halv åtta. Ska ha uppvisning idag! Med dom små och mig själv. Det är i ishallen. Kom och titta!! Nej, nu måste jag ringa pappa och hämta mig. Måste hem och packa lite saker! Ha en bra dag, puss på er!

Någon tävling när jag inte är med!

 

 


Kommentarer
Postat av: linda

hahaha vi är bra på att prommenixa vi ;) pussss

2010-04-24 @ 20:44:12
URL: http://noonelikeus.webblogg.se/
Postat av: Vendela

Hahaha, ja alltid :) pusssss

2010-04-25 @ 14:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0