Home

Hejhej!

Nu har jag kommit hem från middag, träning och pantinsamling. Middagen med familjen var trevligt. Fick till något gott skratt lite då och då. Direkt efter middagen så åkte jag till träningen. Vi hann inte köra så mycket för vi övade på afrika dansen och kom på lite till *stora* dansen. (Vi ska ha uppvisning med gymnastiken, vi har länderna Afrika och Brasilien.) Sen hade vi kanske en halvtimme kvar av träningen, lite blev det men inte så mycket! sen vid halv åtta åkte vi och samlade in det sista av pantburkarna. Fick ganska mycket nu också. Imorgon ska jag vara med Emelie, det var ett tag sen. (haha, fick en kommentar om Emelie, satt haha nu träffar jag henne!)

Just nu så håller mamma på att hjälpa mig med att lägga in låtar på ipoden. Så kul! Kommer lyssna sönder den.. Hehe. Ska snart fråga mina päron pm jag kan dra in till stan imorgon med sötaste Emelie. Var jätte, jätte länge sedan.. Jag vill köpa nya kläder!! Nu ska jag strax hoppa in i en varm dusch och sedan kanske städa lite i mitt rum eftersom släkten kommer imoron kväll. Och om jag åker in till stan så kanske jag ska städa nu? Ni får ha en fortsatt bra kväll! Så hörs vi imorgon när jag vaknar!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0