Hit me whith an encore.

Hej igen!

Nu blev det ändrade planer.. Anna kommer inte efter hon har varit i stallet. Jag kom på att vi ska samla in pantburkarna idag. Och det är klockan 7 så vi hinner inte vara. Kanske efter. Får se hur länge det håller på. Hoppas det inte håller på förlänge.. Vill vara med min Anna. Det var inte alls länge sen, men vi måste prata!! Hehe, om roliga saker. Nehe, idag var det ingen sol ute.. Inte så speciellt varmt heller. Jag vill ha sommar nuuu!! Längtar verkligen till alla sommarkvällar ute med kompisar! Och bara att kunna gå ut utan att ta på sig hundra kilo med kläder.. Så underbart skönt. Kollade nyss på gamla bilder från  09. Vad mysigt det var! Vissa saker vill jag bara glömma, andra inte.


Kolla bara på den här bilden.. BRUUUN!


HAHA, Sofia kommer du ihåg?


En underbar dag med Bella i Jakobsberg!


hehe, ja man har minnen med sin lillebror också!


Saknar tiden med er..


Haha, vi hade så kul!


Hehe, ja Jennys överasknings fest!


Vikingacupen 09, glada cheeeeyer.


Mysiga, härliga och underbara kvällar på Cypern var det.


Så vackert!


Underbart!


Var på idol med Bella!


Träningsläger i Italien med bästa tjejorna!!







2009 var skitbra! Hoppas 2010 blir ännu bättre!!!

IMORGON FYLLER JAG ÅR!!

Pusss

//Vendelahedlund


Kommentarer
Postat av: sofia

hahahahaha korvarna! :D och italien!!!! hahaha :D SAKNAR!!!!!

2010-04-07 @ 19:38:16
URL: http://noonelikeus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0