Hey, Soul Sister

Snart tror jag Sofia och hennes pappa kommer och hämtar mig. Sofia är såå seg på att svara så jag vet inte när hon kan komma! Men vi ska iallafall vara hos Linda, myys! Jag har försökt ladda upp bilder in på datorn men då står det att kabeln inte kan hitta till datorn.. Såååå drygt! Så har man tagit några nya bilder så helt plötsligt hittar den inte.. Hatar bokstavligen hatar sådant som bara kommer när man väl vill lägga in något.. Jaja, men det blir nog bilder ikvälls å kika in ikväll! Ni får ha en bra kväll så hörs vi när jag kommer hem, med förhoppningsvis lite bilder om inte kabeln håller på igen.. Eller datorn..

Pussssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0