Hemma från en lång dag i hallen!

Hejhej!

Nu är jag hemma från en bra dag på uppvisningen. Alla var jätte duktiga. Mina små barn var fantastiskt duktiga, trodde dom inte skulle kunna sitta stilla sådär länge.. Men det kunde dom. Vi hade tagit med pennor och pappar så dom kunde göra något medans dom väntar. Var väldigt stressigt i vissa tillfällen, men annars har allting gått bra! Kul var det också. Idag fyller sötnosen Anna år!!! GRATTIS TILL DIG GUMMAN! Hoppas du får en toppen bra dag!

Ikväll har jag en sak jag ska göra, men det är hemligt för tillfället. Ni kan få reda på det senare ikväll. Ska iallafall till Shannon. Sen får ni inte veta något mera! haha. Vad ska ni göra en sådan vacker lördag? Det är strålande sol ute och här sitter jag.. Nej, måste ta och hoppa i duschen och börja fixa mig för kvällen! Ha det bra så hörs vi ikväll!!

Ja som ni vet så funkar det inte att lägga upp nya bilder från mobilen!!? Får ta och kolla upp vad det är som är fel..

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0