Hallåunderbaraväder!

Hejhej!

Har varit hemma ett tag nu sen jag kom hem från Anna. Eller jag kom hem vid 12 och nu är klockan.. 14:21. haha! Vi gick hem till Anna igår och överraskade henne! Haha, lite roligt var det! Hon visste att Shannon skulle komma men inte att jag och Eve också skulle komma. Det kom flera dit också. Sen när dom gick så bunkade vi upp med massa godis och cheesballs. Var så mätt efter!! Jag sov över där, orkade inte komma hem tidigt. Och, man kan säga att vi somnade ganska sent. Jag är sjukt seg.. Så fort jag bosätter mig framför tv'n så åker ögonen ner. Men jag tänker faktist pigga upp mig med en promenad ner till centrum. Ska lyssna på musik. Skönt med friskluft! Ni får ha det bra!

Pusss


Inte alls långt kvar nu!!

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0