Gud vilken dålig uppdatering!!

Hejhej!

Förlåt för en usel uppdatering.. Jag vet. Jag har faktist haft tillgång till dator men jag har varit så lat för att göra ett enstaka inlägg.. Igår var jag iallafall på bowling med alla andra ledare, gud jag hade tydligen inte träffat att ledare. Det var väldigt många. Men det var trevligt! Jag vann över alla på första omgången av bowlingen. Det kändes skitbra! Man kunde köra igen vid åtta till nio, men jag och Linda satt vid bordet och hade ''deep talk'' istället. Trevligt!! Efter det så blev det filmkväll med Vicky, Madde, Vickan, linda och Sofia! Vi såg the uggly truth. Den är bra! Vi gjorde smoothie också, skitgott!!

Jag och Sofia somnade vid halv tre, sen vaknade jag av hennes lillebror vid nio, men somnade om till elva. Så det var skönt! Vi har haft en skön och slapp morgon, men sen fick vi lite stress. Sofia skulle in till stan med Emilie och vi hade inte fixat oss något när vi såg hur mycket klockan var. Menmen.. Nu är jag iallafall hemma, och vid tre ska jag åka ner till centrum och panta burkar tillsammans med Madde och Sandra. Trevligt, men mindre trevligt när pantburkarna kom in i bilden.. Det är verkligen jätte mycket!! Nu måste jag fixa mig, är inte helt klar än. Men vi hörs lite under dagen!

Jag snor bilderna från linda, tog inga bilder alls igår...?








Obsevera att jag har halsduken runt huvudet...

Puss

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0