Godmorgon

Godmorgon!

Nu sitter jag ocg äter frukost. Ska snart dra mig mot busshållplatsen. Tro ni jag orkar? Ni vet inte hur trött jag har varit denna underbara morgon.. Kändes som ögonen satt fast i varandra så jag inte kunde se, eller jag hade inte någon ork att öppna dom.. Med andra ord så plattade jag håret med stängda ögon..? Jag vet att jag skrev igår i något inlägg att jag skulle ladda upp en video som gjorde min dag igår, men såklart så har jag och Vicky glömt vårat läsen till youtube... haha, bra! Idag är det onsdag och Shannon ska följa med hem och rota i min garderob. Så vi får se om jag har kläder kvar för den här veckan.. Nej nu måste jag sätta fart. Vi ses när jag kommer hem!
Ha en bra dag, puss

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0