Gåochdöäckelmattebok.

Hejhej!

Nu har jag pluggat i kanske 1-2 timmar.. Väldigt jobbigt. Hoppas jag bara har fått in allt det där i huvudet och att det stannar tills provet imorgon.. Jaja, det får gå som det går. Men jag har iallafall försökt! Juste, träningen idag med småbarnen gick... sådär.. Inte så bra koncentrerade direkt.. Den första klämmde på mina bröst, den andra spottade vatten, den tredje gjorde illa sig.. osv.. Lite jobbigt.. Blir nästan trött i huvudet när dom inte lyssnar.. Men nu har vi också fått en som kan sitta med glinen i ringen när vi har uppvisning! YES!! Tack så hemskt mycket. Sista inlägget för idag, så godnatt på er!!

 
Sommarkomtillmigtack.

//Vendelahedlund



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0