Favorit girl

Tjenamittbena.

Hemma från den segaste träningen på länge.. haha okej det var ett genrep till uppvisningen men ändå. Den var riktigt seg. När vi skulle göra stegen så var det en liten tjej som inte fattade någonting..! HAHAHAHAH, hon stod som ett fån och drog upp armarna och sa: VA!? Nu förstår jag ingenting.. Jag och Sofia kunde inte hålla oss... Haha, det slutade med att Sofia fick sätta sig på en bänk ett tag.. HAHA, asså jag skrattade så tårarna sprutade.. AHAHAHAH! Okej, ni fattar inte med hon såg ut att vara typ... retard, nej inte retard.. Typ... efterbliven. YES! Där har vi ordet efterbliven. Sen såg vi när hon skulle göra enkla steg så såg man på henne att hon var ett steg efter hela tiden.. Haha, så ordet efterbliven passar perfekt!! Nu har jag precis målat om mina naglar. Bytte till den jag köpte idag.

Jahadå. Idag var det sista dagen på påsklovet.. Jag tycker det blev en perfekt dag. Åka in till stan, det gör man inte så ofta. Vi hade jätte trevligt. Det måste göras om, Punktslut. Däremot var inte min chailatte så himla god.. Nu ska jag ta en alvedon så min gudomliga huvudvärk försvinner någon gång..! Kul att få träffa mina underbara vänner imorgon! Pusspuss


The sky's the limit.

//Vendelahedlund

Kommentarer
Postat av: sofia

HAHAHAHAHAHAHAH VA? JAG FATTAR INGENTING!!?? HAHAHAHAHAHAHAHHA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖR! :D

2010-04-11 @ 22:13:52
Postat av: Vendela

HAHAHAHAHAHAHAHA JAG MEEEEEEEEEEED! :D

2010-04-12 @ 15:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0