En söt kommentar

Hej Hej vendela!

Jag har läst din blogg ett tag nu.
Jag satt och kollade igenom dina gammla inlägg och såg att du skrev väldigt mycket om en Emelie och Ronja. Varför skriver du aldrig om dem längre? Var inte du bästis med dem?

P.s älskar din blogg:)

Svar: Hejhej!

Kul att du läser min blogg! Ja, jag vet. Vi var väldigt nära kompisar förut. Det var vi tre hela tiden. Nu har vi glidit isär. Ibland upptäcker man att folk egentligen inte är som dom är.. Jag har kontakt med Emelie, eftersom vi går i samma gymnastik grupp. Ronja går i min klass. Och vi har skapat konflikter.. Och det tänker jag inte gå in på. Sånt är utanför bloggen.
Gulligt att du älskar min blogg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0