En dag att minnas..

Heeeeeeej på er!

Dagen idag har varit underbart rolig! Jag tänkte faktist berätta i detalj.. Vanliga lektioner tills lunch sen har man fått välja en aktivitet man ska göra denna vecka och jag och tjejerna tog yoga! hahahah... Nu kommer detaljerna.. Vi tog bussen från skolan till stationen var det tänkt men vi gick av några hållplatser tidigare. Sen promenerade vi dit. Haha! Jag och Anna fick såklart för oss att vi ska lägga oss på marken, haha, såklart att vi gjorde de. Folk stirrade. Haha, men det blev ett gott skratt.. Sen fortsatte vi gå. Vi drog massa skämt och skrattade. Haha, juste på bussen så tog vi massor med bilder..

När vi kom fram till yogan så fick vi vänta för vi var 40 min tidigare. haha, bättre tidigt än sent var tanken då. Sen gick vi in och bytte om, sen var det bara att sätta igång! Hon gick igenom lite saker. Man skulle tydligen andas genom näsan hela tiden.. Men det blev lyckat. Varje gång vi skulle göra en övning och andas in, andas ut så andades jag typ 40 gånger utåt hahahahah.. Och jag tänkte på allt som var roligt, så började jag skratta. Sen så skulle vi göra en övning som heter Happy Baby!! hahahahahha..

På bussen till stationen så bestämde vi oss för att köpa glass, mjukglass blev de. Mycket gott. Sen drog vi hem till mig, och vi har inte gjort så mycket sen vi kom hem, ahah. Vi kanske kom hem för en kvart sen! Pappa har satt upp studsmattan. Så vi kanske ska gå  ut och förbränna lite... Haha! Ja nu blev det ett väldigt detaljerat inlägg. Och det blev de, men kul ändå. Den här dagen har verkligen var skitrolig. Solen gör så man mår så otroligt bra!

Nu kommer massa bilder!


Bussen påväg dit


Hittade dock ett retard..


Och ett till..


Här har vi TVÅ retards..


Söta Anna på toppen av ett berg (mount everst)

haha, ja vi hade otroligt mycket mer bilder, men för fula för att visas på internet.
Laddar snart upp en video som har gjort min dag!

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0