Emilie och jag har laddat för filmkväll!

Hejsansvejsan!

Nu har jag och Emilie varit i centrum och köpt chips och hyrt 3 filmer! Det blir 2012, Trubbel i paradiset och The box. Haha, jag hade faktist tänkt att titta på 2012 år 2013, men Emilie sa att jag inte kunde vänta på att se den filmen för att den är bra! Så jaja.. Ja juste, det har inte blivit sån bra uppdatering idag. Jag sa att vi hörs underdagen, och klockan är nu.. 18:36. Vi har faktist inte gjort så mycket under dagen. Vi har suttit instängda på mitt rum och nördat datan.. Och tillslut upptäckte vi att vi måste göra något åt de.. Så vi drog ner till centrum och hyrde film som sagt. Och nu ska vi alldelles strax sätta på The box! See ya!


Miiiin babe! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0