Emilie kommer idag, min brud!

Godmorgon!

Vaknade 7 idag.. Vi passar Bess och Titti och Anna skulle upp och jobba, så då kom dom förbi vid den underbara tiden på morgonen. Men som tur var somnade jag om och vaknade igen vid halv 9. Det var väldigt trevligt igår med Fanny och Matilda. Vi gjorde inte så mycket, men vi hade kul. Matilda tog kort på mig i smyg.. Och den bilden kom såklart upp på facebook och bilddagboken.. Känns otroligt bra! Jag lovar, den bilden är verkligen såå ful. Idag kommer Emilie och hälsar på!! Gud vad kul det ska bli! Har verkligen saknat henne enormt. Vi har inte träffats på jätte länge.. Men idag så gör vi de!! Vi kommer blogga under dagen. Nuuuuu, ska jag hoppa in i en varm dusch så jag piggnar till lite. Vill inte se ut som en tant som är nära sista åren.. haha! Vi hörs under dagen. Ha det bra sålänge! pusss


Sötnosen min ♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0