Down to earth

Hejhej!

Jag har haft jätte tråkigt idag.. Bara gått hemma. Följde med mamma och hämtade hundarna. Anna skulle bort. Sen har jag inte varit ute någonting. Har sätt på Twiligth, mamma tvingade mig att se den med henne. Jag gillar inte twilight.. Långtråkiga.. Inget för mig! Har precis ätit tacos, resten av familjen tittar på AFV. Haha, lite skratt här och där.. Väntar på att Emelie ska svara på ett sms.. Vi ska kanske dra in till stan imorgon då. haha, ett nytt försök. Men jag kan, ska kolla med Emelie. Eller jag har kollat men har inte fått något svar! Nu vill mamma ha låna min dator, hon har fått virus på sin och hon måste läsa sin mail.. Men vi hörs imorgon! Pusspuss



Peace to you gays!

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0