Den stinkade lukten följer efter mig.. Eller det kanske är jag som luktar!?

Hejhej!

Nu är jag hemma från ett bra jobb på Högbytorp i Bro. Vi har städat i några timmar, vi blev klara tidigare så vi fick gå en timme tidigare. Eller inte jag, var tvungen att vänta på pappa som åkte med han som jobbade och hämtade alla soppsäckar som vi hade ställt längs vägen. Lite jobbigt att vänta, men jag och Jenny solade. Linda slaggade.. Ovanligt? Nej! Men det gick bra, och vi hade strålande sol i princip hela tiden. Nu återstår dagen med att plugga och duscha. Kanske övertalar mamma att åka och köpa vårjacka? Vi pratade jätte mycket om Italien idag. Alltså guuuuud vad jag längtar!! Ingen förstår hur mycket jag längtar. Jag kommer dö i tårar om det inte blir av, men om flygplanerna cpar så bilar vi ner. Det säger tränarna också, så det kommer bli av! Nej, nu måste jag hoppa i duschen och ta lite hårinpackning sedan plugga.. Ha en bra dag alla!

Jag hade tänkt att lägga in bilderna från idag, men det funkar fortfarande inte. Får se om jag kan ikväll,får väl låna mammas sladd isåfall.. Pusssssssss

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0