Dålig träning

Hejhej!

Kom hem för träningen för någon timme sedan. Har ätit kvällsmacka och läst tidning. Nu sitter jag framför datorn med värk i ryggen.. Gjorde illa ryggen på träningen.. Vi körde trampett med plintar. Skruvade heelt konstigt och landade med benen ihop och ryggen var vikt åt sidan.. Det gjorde ont. kunde inte köra något sen heller, försökte men det knäckte då.. Så vi fick knäcka ryggen lite, hjälpte i 10 min sen kom det tillbaka igen.. Mamma får massera lite nu när jag ska gå och lägga mig. - Imorgon på morgonen ska vi tjejer i klassen till ungdomsmottagningen.. haha! Tänkte gå och lägga mig nu, så lite godnatt hälsning från mig till er läsare! Puss på er så hörs vi imorgon!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0