Carpe diem

Tjenamittbena!

Hemma från en seg dag i skolan, har haft kraftig huvudvärk.. Vilket inte är så kul när man ska jobba och allt! Jag kom fram till idag att jag ska stänga av min mobil på natten. Börja använda väckarklocka. Sluta somna med mobilen i handen. Vaknar med en sladd runt mig, och det kan vara farligt! Sluta ha mobilen i hande konstant hela tiden. För det första är det inte skönt att ha något i handen hela tiden. För det andra är det inte bra för jag får strålning i handen. Jag tror om jag slutar med dessa saker så kan min huvudvärk gå bort. Tror problemet är min mobil.. Haha, kändes inte bra att säga så, men det är säkert de! 

Annars så har dagen varit okej. Ska snart på barngympan. Vi ska beröma dom ordentligt, för dom var jätte duktiga på uppvinsingen! Har försökt få bilder in på datorn genom bluetooth, men det gick inte så bra. Skulle tydligen ha någon himla kod.. Och jag har absolut ingen aning vad det är för kod.. Ska fråga mamma när hon kommer hem. För övrigt. Har ni haft en bra dag? Nu ska jag hoppa i mjukis kläder och åka till dom smååå.

Puuuuuussssssss


Är sjukt taggad på sommaren 2010!!

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0