Bruksvallarna

Hejhej!
Kusinen hade dator med sig så jag kan visst uppdatera lite till och från. Vi kom fram igår kväll vid 11 tiden kanske? Låång tid tog de.. Väldigt drygt. Men vi hade lite allsång i bilen, trevligt trevligt. Har precis kommit in efter att ha åkt längdskidor. Det kan jag säga att det var nästan det jobbigaste jag har gjort i hela mitt liv. Var väldigt länge sedan jag har varit så trött efter.. Jäklar.. Här behövs det mer kondition.  Snart serveras det våfflor.
Efter lunchen ska vi ut och åka skoter. Kuuul! Men vädret är inte på topp.. Det regnar lite. Men jaja, bara inte snön smälter för då går det inte att åka skoter mer.. Det var allt för nu. Vi kanske hörs senare! Jag fick fel information när vi kommer hem, vi kommer hem på söndag inte lördag.
PUSS
//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0