Back on same road again.

Hallååå!

Hemma från en riktigt skön dag! Men jobbigt med den så kallade Galaxen.. Nytt namn! Orkar inte höra varje dag att man kallas för hora, fitta osv.. Bara för att du mår så dåligt behöver du inte trycka ner andra. Den ända själet till att du håller på som du gör är att du är så osäker på dig själv satt du måste trycka ner oss, för att du ser att vi har det roligt! Men hallå? Du kommer aldrig lyckas, lägg ner! - För övrigt så har dagen varit rolig! Gud vad jag älskar er! Vem skulle jag skratta med om inte ni fanns? Det är ni som får mig på bra humör, alltid. Det går inte att vara sur eller ledsen mer er. Ni är så otroligt fina! Är lyckligt lottad som får ha er som vänner!

Nu ska jag sätta fart med våran redovisning. Anna och jag har inte kommit så långt ännu.. Jag ska skriva om World trade center. Så ska Anna försöka göra en powerpoint. Men ni får ha det bra, så hörs vi kanske ikväll. Om inte så hörs vi imorgon!


SnyggasT!

//Vendelahedlund

Kommentarer
Postat av: LINN KALSSON

haahahahahahah

säger tönten som började böla och ringer sin pappa och springer till rektorn;) haha vem är de som är osäker?:) Har de på film sötnos som jag fick av anonym, Har skickat de till några av mina kompisar, alla ASGARVADE! FACEBOOK next eller?;)

2010-04-28 @ 15:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0