Veckorna går alldeles för fort..

Hejhej :)
dagen har varit jätte bra faktist! Var en liten stund med Ida efter skolan, men det var typ bara i en kvart? Jag fick lite panik, för jag brukar alltid lägga min mobil i min jack ficka! Men då hade jag lagt den i min kofta.. Så jag typ cyklade halva vägen tinn skolan. Sen kom jag på att jag hade den på mig! Så hiimla iriterande! Idag är det träning. Börjar kl 6 och slutar 8. Imorgon är det äntligen fredag! Veckorna går riktigt snabbt måste jag påstå! Jag tror inte att det var denna helg men det är snart KM (klubbmästerskap) i gympan, vet absolut inte vilka varv jag ska köra! Måste finula ut det så snart som möjligt.. Men ni får ha en fortsatt bra dag så hörs vi imorgon!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0