Snabbis nere i centrum idag..

idag kl 10 vaknade jag och Ronja.. Vi fixade lite frukost osv. Vi åkte ner till centrum med bussen, så vi hade lite brottom på morgonkvisten! Han med bussen iallafall, hade inte orkat väntat i en timme.. Men jag köpte en tunika på Go West, ett skärp på Lindex och ett nagellack på ica ;) Så lite fick jag köpt! Snart ska Ronja hem antagligen för hon har träning kl 4! Jag har också träning idag, fast kl halv 7. Mycket bättre tid!

Kan ta en liten kortfattad text om gårdagen..
Det var kräftskiva på gatan, så Linus sprang runt och hade kul med sina kompisar, Ronja sov hos mig för mamma och pappa var på bröllop + fest! Efter ett tag ringde Amanda och sa att hon och Linn kommer.. Så vi hade kul, skrämde alla barn dock! Haha, vi hade inget att göra så vi gjorde det! Sen runt evla halv tolv sov vi som grisar!

Ni kommer få bilder på det jag köpte alldelles snart!





Puss på er // V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0