Kvälls promenad med mamsen!

Har precis kommit in från en härlig kvälls promenad med mamma! Härlig tempratur var det också. Vi kanske var ute i en halv timme? Men det var verkligen fantastiskt skönt! Jag har övat på glosorna tills imorgon, egentligen har vi övningar tills imorgon men glömde ta hem böckerna, så jag rinde Ronja och fick tag på glosorna! Så nu äntligen kan jag dom.. Det var barngympa idag, dom var duktiga, men vi måste öva på att lyssna! Jag kan förstå att det blir svårt att lyssna när det är 2 andra grupper som tränar samtidigt, men det kommer! Imoron är det Tisdag och det innebär att det är en ny dag och nya utmaningar! Puss på er så hörs vi imorgon!


VendelaHedlund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0