Kvällen med laget var otroligt roligt!

Hej på er!
Har inte orkat skriva på dagen! Har bara varit för trött för det.. Kl var ganska mycket när Ronja kom till mig! Honb åt frukost vid halv 1 så hon kanske kom till mig vid halv 3? Så hon kom ganska sent, men hon ska sova här så jag slipper inte henne på ett tag!;) Vi ska ha marathon ikväll, vi ska se ''Sex and  the city''. Här på gatan är det kräfskiva! Missar den för andra gången! Känns så där, för det blir sista.. Vi flyttar ju om ett år!

Igår var det den bästa kvällen på länge! Vi åt middag och pratade och hade jätte mysigt verkligen! Sen blev det singstar och lite gittarhero(?) Det var jätte kul! Nu har vi bestämt att vi ska kämpa varje träning eftersom vi är så få nu! Vi är ju bara trotts allt 9 st.. Det är väldigt några.. Men vi ska kötta hela tiden nu! Vi kommer bli bättre än bäst! Kom hem kl 1, och då var jag så hiimla trött! Helt utmattad!! Men det blir en puss på den kvällen!
Hoppas att vi gör om det! :)
Nu ska jag och ´Ronja chilla lite ute, tänkte ta med våran sladdlösa radio ut:)

CIAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0