Fick converse idag, - Mamma du är bäst!

Vet ni vad? Idag fick jag converse! Jag hade sakt till mamma igår att jag ville ha converse, så köpte hon dom idag! Vet ni hur glad jag är eller? Men jag behövde ju ett par skor, men ändå dom är liksom äkta så det kostade 700 kr. Mamma du är bäst! - Skoldagen har varit bra! Vi hade väldigt mycket EA (eget arbete).. Typ 3 lärare var inte där. Så fick jobba själva istället, men tror dom seriöst att vi jobbar på då? Tydligen.. Kan inte gå på träningen idag, är förkyld! CP, vill vara helt frisk.. Juste nu är vi bara 9 st från gympa gruppen! Alla har typ slutat, skit tråkigt! Fick reda idag i skolan av Sofia att om vi ska tävla måste alla köra alla varv, och det kan bli lite jobbigt! Vi får hoppas på det bästa. Jag vill verkligen inte sluta! - Jag håller på att få munsår! Inte okej!!



Här är skorna, vad tycker ni?

PUSS / V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0