*Anonym*

Hejhej :)

Tänkte berätta lite om igår!
Jag var med Ida, först var vi vid skolan för min liillebror hade någon träff med klassen. Efter kanske en timme så tyckte vi att vi skulle ta bussen ner till Fånäs! Så det gjorde vi! Nämner inga namn varför vi skulle ner dit! Men iallfall, så skulle vi ner till Fånäs och leta efter '' anonyms'' nummer, så vi gick runt där i typ en timme.. Sen tillslut när vi visste vart ''anonym'' bor så knackade vi alldrig på! Men senare under dagen så ringde Ida en annan ''anonym'' så då fick jag tillslut nummret! HAPPY FACE.

Idag så har dagen varit ganska slöö! Vaknade kl 10, sen resten av morgonen kollade jag på idol 09 (repris) Handlade med familjen också för bror ska ha kalas i simhallen idag! Så det blev 23 st godispåsar, så undra vad folk tyckte om oss.. Snart ska jag välja vilken outfit jag ska ha på mig imorgon!
Men glöm inte att jag har träning ikväll! Det är importent!! Puss på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0