Jag är redo för att resa!

Godmorgon/Hej :)

Nu har jag packat allt ner. Det ända som jag inte har strukit över är mobilen, men den kan jag ju inte packa ner nu! Nu på morgonkvisten har jag inte gjort så mycket! Har spelat Buzz med Linus och Gustav. Jag vann med 128 poäng, det ni! Kl 2 ska vi åka och äta lunch hos Farmor och Farfar! Så då ska vi passa på att lämna Molly hos Bella. Hon bor vid samma område. Så jag ska snart skriva en lista vad hon ska göra! Ikväll är det träning, ska inte träna för jag har lite ont i halsen då och då. Jag vill ju inte bli sjuk nu! Så jag kanske bara ska kolla på. Smsar med Ronja just nu, dom har precis tävlat klart. Dom kom 0,7 poöng från 3:a. Det kan jag säga att det är suurt! Vi har också varit med om det. Inte kul! Nu ska jag hoppa i duschen, och fixa mig. Vi ska åka snart. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0