Delad andra plats av 20 lag!

Hej på er! Guud vad roligt det var igår! Det gick jätte bra för oss. Vi kom på delad andra plats, av 20 lag, det tycker jag är skit bra! Det ska vi fortsätta med tjejer! Dagen var jätte roligt. Åkte med Emilie O dit och hem. Dit så typ satt vi och sjöng hela tiden! Hem typ sov vi. Men efter tävlingen var slut så åkte vi till donken, alla var jätte nöjda med dagen! Puss på er!

När jag kom hem så var jag helt död! Berättade lite för mamsen och papsen sen blev det hopp i säng. Nu ska jag snart hoppa in i duschen! Ska bli underbart skönt! Hoppas alla har haft en bra helg! :)

 


Kommentarer
Postat av: Ronja

G R A T T I S!:D<3

2009-10-04 @ 12:41:13
URL: http://alltidronjaa.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0