Bara timmar återstår

Nu har vi har vi varit hemma en timme sen vi kom hem från Farmor och Farfar! God mat blev det. Vi lämnade Molly hemma hos Bella, men Bella var på dans.. Men hon kom hem sen! haha hon är typ överlycklig! Det är bra de Bella! Jaså imorgon drar vi,  har inte fått in det i huvudet.. Känner att jag måste gå och lägga mig itid ikväll, annars kommer jag vara jätte trött imorgon. Redan imorgon så kan vi ligga vid poolen och ha det bra! För vi kommer fram ungefär vid 2 tiden? Vid hotellet. Jag känner på mig att jag kommer ta massa bilder! Nej, nu blir det att hjälpa mamma med maten! Vi hörs imorgon kväll. Kommer se till att jag kan blogga då. Puss



VendelaHedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0